Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Kampania społeczna

Piosenka, teledysk, plakaty, spot telewizyjny, spot radiowy…. W ramach obchodów kanonizacji Jana Pawła II Centrum przygotowało kampanię społeczną pod hasłem „Jeśli szukasz źródła, idź pod prąd”.

Projekt wskazuje na wyzwanie jakim jest nauka i dziedzictwo papieża z Wadowic. Przekaz adresowany jest szczególnie do osób młodych. Ojciec św. tak jak demaskował wszelkie ideologie laickie, totalitarne i ateistyczne, tak też odkrywał w młodzieży najgłębsze wartości, które nosi w swych sercach: miłość, prawdę, dobro, odwagę czy wolność.

Słowa będące cytatem z „Tryptyku Rzymskiego” Jana Pawła II miały zachecić odbiorców do podjęcia wysiłku, zaryzykowania i pójścia pod prąd, wbrew temu, co czynią inni. Tylko blisko źródła można znaleźć odpowiedź na podstawowe pytania o sens życia i to, co jest najważniejsze. Dlatego mimo trudu i zniechęcenia należy szukać i nie ustępować. Dlatego warto podążać śladem naszego wielkiego rodaka, do czego inspiruje i zaprasza kampania.

Projekt realizowany był na warszawskich ulicach oraz w ogólnopolskiej stacji telewizyjnej. Najważniejszymi elementami projektu były:

 

 

 

 

 

 

 

    • Piosenka „Pod prąd” i teledysk do niej stworzony

  • Spot TV
  • Spot radiowy
  • Outdoor, plakaty, siatki wieloformatowe, citylighty

www.kanonizacjajp2.com

Opublikowano 19.04.2014

ZOBACZ RÓWNIEŻ

„Uczyń z życia arcydzieło” – czy wiecie, czym zainspirowane jest hasło, które uczyniliśmy jednym z ważnych drogowskazów naszej pracy?
2 kwietnia przypada 19. rocznica śmierci Jana Pawła II. Z tej okazji przygotowaliśmy publikacje skupiające się na temacie przemijania i poświęcenia. Zapraszamy także na kolejną debatę w ramach projektu „Porozmawiajmy o człowieku”
Śmierć drugiej osoby nie musi kojarzyć jedynie z bólem i cierpieniem, a hospicjum z miejscem do umierania.
Życzymy Wam pokoju, nadziei oraz sił do zmieniania świata na lepsze

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.