Logo Centrum Myśli Jana Pawła II

Najczęściej zadawane pytania

KONKURS „Jan Paweł II – Polak i Europejczyk” (edycja 2014/15)

Najważniejsze pytania i odpowiedzi:

 

1/ Gdzie można znaleźć informacje o konkursie?

  • Na stronie www.centrumjp2.pl/konkurs/. Tam znajduje się m.in. szczegółowy Regulamin Konkursu – z którym każda szkoła powinna się zapoznać.

 

2/ Kto może wziąć udział w konkursie?

  • Tylko uczniowie gimnazjów z woj. mazowieckiego, które wysłały zgłoszenie do 20 listopada włącznie.

 

3/ Czy uczeń może zgłosić się sam? Czy mogą go zgłosić rodzice?

  • Nie. Tylko przez szkołę.

 

4/ Jakie dokumenty trzeba wysłać w zgłoszeniu?

  • Tylko wypełniony druk zgłoszenia szkoły – można go znaleźć jako Załącznik nr 1 na stronie www.centrumjp2.pl/konkurs/ – trzeba go wypełnić i wysłać na adres konkurs@centrumjp2.pl bądź wypełnić, wydrukować, podpisać, zeskanować i skan wysłać na ten adres.

 

5/ Czy trzeba wysłać listę uczniów?

  • Nie – listę uczniów przyjmujemy dopiero po przeprowadzeniu w szkole pierwszego etapu – wraz z jego wynikami.

 

6/ Jaka literatura jest potrzebna do konkursu? Gdzie mogę znaleźć książkę X, Y, Z,

  • Literatura jest wypisana w całości w Regulaminie konkursu.

Większość pozycji do pierwszego etapu można znaleźć w postaci plików zeskanowanych książek do przeczytania na komputerze – na stronie konkursu pod linkiem LITERATURA OBOWIĄZKOWA (I ETAP).

 

7/ Czy konkurs jest punktowany? Czym można zachęcić dodatkowo uczniów do udziału? Czy uczniowie coś wygrywają?

  • Laureaci i finaliści konkursu otrzymują określoną liczbę punktów przy rekrutacji do szkoły ponadgimnazjalnej zgodnie z właściwym zarządzeniem Kuratorium. W tej chwili nie wiadomo, ile będzie punktów za tytuł laureata lub finalisty, ponieważ stosowne zarządzenie ma się ukazać w lutym 2015 roku. W ubiegłym roku była to maksymalna wynikająca z przepisów liczba –

    tj. 13 punktów.

  • Laureaci konkursu dostają dodatkowo nagrody rzeczowe – w ub. roku książki i tablety.

 

8/ Kiedy odbywa się pierwszy etap? Kiedy będą finały? Do kiedy można zgłosić szkołę?

  • Zgłoszenia przyjmujemy do 20 listopada włącznie.
  • Wszystkie terminy można odnaleźć w regulaminie na stronie konkursu. Dodatkowo na stronie konkursu została specjalnie wydzielona informacja o wszystkich terminach (link HARMONOGRAM)

Opublikowano 17.11.2014

ZOBACZ RÓWNIEŻ

„Uczyń z życia arcydzieło” – czy wiecie, czym zainspirowane jest hasło, które uczyniliśmy jednym z ważnych drogowskazów naszej pracy?
2 kwietnia przypada 19. rocznica śmierci Jana Pawła II. Z tej okazji przygotowaliśmy publikacje skupiające się na temacie przemijania i poświęcenia. Zapraszamy także na kolejną debatę w ramach projektu „Porozmawiajmy o człowieku”
Śmierć drugiej osoby nie musi kojarzyć jedynie z bólem i cierpieniem, a hospicjum z miejscem do umierania.
Życzymy Wam pokoju, nadziei oraz sił do zmieniania świata na lepsze

Klikając „Zgadzam się” udzielasz zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych dotyczących Twojej aktywności na naszej witrynie w celach analitycznych, zapewnienia prawidłowego działania funkcjonalności z serwisów społecznościowych oraz serwerów treści. Szczegółowy opis celów i zakresu przetwarzanych danych znajdziesz tutaj.